kick- ge mig mer

Godmorgon sitter här hos kajsa vaknade för lite mer än en timme sen, ska åka hem i dag klockan 4 typ i mon blir det praoa på coop sen stallet och ta han om gulan&asse, har inte varit där på hela veckan jag saknar dom sm en tok !!!:D:D och i mon får jag träffa dom jippi, men nu ska jag bara kolla lite bloggar och bdb sen ska jag börja klä på mig och ta bort madrassen, moster kommer och hämtar mig halv två så jag måste väl skybda mig men ses bloggar när jag kommer till mommo och moffa, när jag kommer hem ska jag hem och packa o sen vara med katti tror ja, hon har färgat håret blondare och hon får typ svin blont men inte då jag när jag färgar fatta sur jag blir när jag aldrig blir knall blond!!^^ Puss&kram.

-
http://www.youtube.com/watch?v=zrV9Cb3NrAY (alla måste kolla) r.i.p ellinor öhman!<3333333


/Jennifer WettainenY


Kommentarer
Postat av: Jennifers katti<3

hahah , men gumman du kan få lite av mig jag kan klippa av lite sen klistra på dig! ;**<3

2010-01-31 @ 17:48:46
Postat av: hahahaha jaa!!:D:D<333

2010-01-31 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0