julovet

Under julovet har jag gjort en massa grejer typ fira julafton öppna paket, ätit god mat, varit i stallet , luleå och shoppat & nilli, nyår varit med johanna A vi typ var ute vid tre och hjälpte erik med bilen han hade fasnat :S
Jag har gjort en massa grejer under julovet, men det är ju ännu 8 dagar kvar typ :D så man hinner ju göra mycket under dom dagarna, snart börjar tävlingsperioden igen, första tävlingen i februari 27,28 men de är säkert någon tävling före de, och jag fick då följa till umeå för både mamma och pappa ;) jippi, jag tror de skulle vara i boden före de men ditt ska inte jonni tror jag, jag har aldrig varit i umeå men i vännäs har jag varit, luleå , kiruna överkalix ingen annanstans. Jag ska nog ta med kameran till umeå jag orkade inte ha med den till Luleå fast de ångrade jag :/
Men nu måste jag börja fixa mig !
ses pöss pssss :)

 




 Jennifer WettainenY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0