01.00

Är med kajsa nu och jag spelar hannah montana, och hon satt på datan medans men nu så bytte vi ett tag för jag vela blogga ett litet inlägg, ska gå ner på toa sen ska vi väl sova för är svin trött mina ögon håller på att gå igen redan XD så ja är lite övertrött, fast inte lika övertrött som jag var i går hahaha då var jag då övertrött, i dag har jag varit hela dagen i pajala och varit barnvakt åt melvin & mårten mina små kussiner för ija och morgan vaar  i kiruna och patte jobbade sen så åkte jag till tärendö igen och var där ett tag sen ringde linnéa och de var lite tjorv sen så kom kajsa, edvin och hennes mommo o moffa och hämta mig och körde oss till kajsa jag ska sova här så nu sitter vi bara här och har lite tråkigt och lite kul :) Haha jag har fisit i henne rum hahhahahahahahahhahahah :D

- Men kan blogga i mon morgoen/lunch inna jag åker hem ses puss&kram!;)




/Jennifer WettainenY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0