-.-

tjoobree!:)
Dagen började med att vakna 7 i morse, var faktist svin pig vaknade före johanna for till skolan började 8, slutade 20 över tre gick jag med emma och elin till stan sen drog jag till katti, vi snackade lite sen kom systern och hämtade mig, for hem och åt sen stack jag till stallet, kollade hoppgruppen, sen vare bara att börja mocka hade kvällsfodring, moa hjälpte oss sen så fixade jag och moa klart pentryt vi satt upp gardinerna men haha de fattades typ två XD jag och moa är jätte duktiga!:) Kom hem typ för en 50 min sen, ska börja kolla one tree hill och sen så ska jag sova, i mon blire de då stallet har gulan och asse;) Ska rida med emma till heden thihi vi får se hur det går, ska faktist gå dit efteråt ska jag vara med soffi :D Vi ska nog träna tror jag att vi skulle kommer inte i håg hur vi planerade dagen men ses puss&kram!:)



/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0