blir så jävla rädd bullen

s' säger:
vi kmr spöa dig i stallet imon

Felicia säger:
håll käft jävla fitt hora! ingen spöar wettainen ..

s' säger:
jag och soppi kmr spöa ner dej

Felicia säger:
jojo jag blir så jävla rädd jag kommer springa för liver lilla bullen ;P

s' säger:
men soppi kmnr spö dig

Felicia säger:
ååå jag jasg blir rädd för en propp .. en jävla kåt propp

s' säger:
ja

Felicia säger:
åååååå
blir så rädd..

s' säger:
bra










HAHHAHAHAHHAAHAHHAHAA EN BULLE OCH EN PROPP SKA SPÖA MIG !!XD






/Jennifer WettainenY


Kommentarer
Postat av: k-

men lol!

vad håller ni på me o; ?!?!



HAHAHHAHAHAHa xDD

2010-02-21 @ 15:33:54
URL: http://kattiiijungfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0