23.30

En halv timme kvar så fyller katti år !

Tänkte berätta om min dag varit i stallet sen åtta i morse till 7 ikv! hojj är så less på stallet, nu den här sista veckan är de mycket att göra, pynta fixa inför luciashowen träna pållen :)
Men alla är välkommna på våra 2010 lucia show vi kommer bjuda på: en spännande maskeradhoppning,lösponnygalopp, islandshästarna, kadrillj & Godisreg och en massa annat skoj alla är välkommna ! =)

Imon blire stallet och sen sång träning, tänkte säga att jag och Angelica ska slå rekord att sms med varandra på 2 dagar 500 sms, vi är redan typ uppe i 320, och vi har på oss till imon kväll kl: 8 på kvällen. Nu tänkte jag släcka den här sega datan och sova mktmkt i min sköna säng är ju äntligen hos mamma <3
men puss !
ps imon blire beställt en ny header vet inte vilken färg jag ska ha vit kanske ? =)






/Jennifer Wettainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0