23.25

Har aldrig något att berätta i den här bloggen, imon kommer syster åka till tärendö och då ska hon ta med internet, så blir utan de ändå till söndag, ska sova i stallet fredag till lördag och lördag till söndag, och på söndag är de ju luciashow hojj ja och jonni kommer skämma ut oss själv, har så jävla mycket att göra ska fixa kläder o handla, vet inte om jag ska med och handla ! Soffi o jk skulle tydligen rösta om. Men vi ser ju hur de blir :) Sen ska vi köpa madrass till us.

Idag har jag varit i stallet hela dagen jag som lovar farmor att komma till henne men tror du jag hinner nåne. Imon måste jag gå förbi där ! Har inte ens börja köpa julklappar åt dom som jag ska köpa åt, var och tolkade med asse jossan åkte där baki, jk red gurre och marro bakom, var en rolig ritt. Nästa helg kommer kanske lydia ska fixa en häst åt henne som hon kan låna så ska vi fara ut runt stigen eller något, eller fara och tolka. Fan vad jag saknar henne <3
Men nu ska jag gå och sova eller se ung & bortskämd puss .




fan vad gammal bild alltså, jonni & tiger hennes första ponny :)





/Jennifer Wettainen



Kommentarer
Postat av: jonni

fyfan va ful unge asså!;)men söt tiger!<3<3

2010-12-14 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0