20.26

Tjatja bloggen ! Hela dagen lång har jag sovit har blivit förklyld, inga planerade saker orkar inte ens åka in till stan och umgås med vännerna, har ont i skallen halsen hade nästa feber i morse roligt liv och varför just på nyårsdagen och när jag planerat att åka till lydia på måndag så jag måste vila för vill verkligen åka dit !

Har förresten beställt hem en film till, som mamma verkligen vela se hoppas den kommer strax. HAr ätit god mat fläskfilé och potatisgratäng men jag fick strips och med championsås och vitlöksbröd och sallad väldigt god mat, nu är jag mät och belåten. Strax ska jag o johanna slå på sex and city 2 som vi hyrde har inte ens sett etta, undra om den är bra har du sett den?

Hunden rädd fick gå runt huset med han, han har svansen mellan benen staxars hund! Slänger in på vilken av dom.
Nu ska jag vänta tills håret torka och så ska jag platta de och prova min nya mascara som jag köpte i luleå :)
Imon har jag stallpass men eftersom att jag är sjuk så kommer jag ju inte få fara dit för pappa, men känner mig redan nu bättre så ska kanske ändå fara en sväng, har så ångest jag som sa till maggi att vi skulle dag nyårsdan så måste nästa fa dit ändå som sjukling och puss på världens finnaste <3

Men slänger in ett inlägg sen när jag fixat håret och de kanske fotar en bild också, slänger nog in bilder från julafton som jag ännu inte gjort ! kram .

Jimbo







/Jennifer Wettainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0