16.34

Har just fixat mig klart, öppnat paketen här hos pappa. Fick av pappa 2000 :- o av farmor ett halsband pengar o fylla på telefon för 100 och örngott, av faster ett armband tackar min söta farmor min snälla faster och den bästa pappan ♥ klockan fem far ja o natte till mamma och firar kvällen o sen till faster, undra vad man får av min schyssta mamma ! (Y)

Men först innan jag far ska jag se min bästa serie film just nu jesus o josefin hoppas dom räddar oskar den söta ! Igår umgicks jag med felicia o hennes lilla syster, slog in paket köpt alla paket klart utom k & n men de fixar vi till helgen om stan är öppen eller veckan, bara dom får något av mig så ! ;)

men ha en riktigt god jul o trevlig kväll, slänger in ett inlägg ikv puss !

kära syster



slänger in en bild på mig själv sen, hur mitt hår o kläder jag hade på julafton :)







/Jennifer Wettainen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0