15.52

Min dag har varit helt klart jätte bra, igår umgicks jag med ebba,jossan,sara,elin & julia. Vi hade inte så mycket för oss vakade till 5 då gick den första o la sig och de var ju jag så klart, sen vid 6 gick julia o dom andra drog till statoil, medans jag o julia låg o sov så skönt !
Vaknade vid 8 för att julia sa jennifer kan du sluta andas det var ju snällt hon tyckte jag andades som en säl ! Jag somnade om och vid 11 vaknade jag o julia igen, så sa vi ska vi gå upp, vi gick upp gick till saras rum o väckte dom där inne, elin vaknade direkt, jag frågade om någon vela följa med till gojan o julia & elin följde köpte en drick o sen gick vi och käkade på mds, sen gick vi runt på stan elin köpte en jacka o julia gympa kläder o jag ingeting.
Sen så sa julia lossasmamma att vi skulle gå på fika att hon bjuder, vi gick på alla tiders cafe, sen kom pappa och hämtade mig så nu sitter jag hemma och väntar på att jesus & josefine ska börja halv, sen ska jag börja fixa mig ska till sara igen blir och sova där en natt till, roligt fast ne fast jo ;)

Så nu tänkte jag bara berätta vad jag fått i julklapp som jag skulle berättat för ett jävla bra tag sen men här kommer en lista i alla fall:
Pengar
Parfymer
Massa kläder
Smycken
Påslakan (stavning?)
En handväska
smink
från LUSH
Tror inte jag fått nå mer vad jag kommer på i alla fall, men nu måste jag kila ska ska börja fixa mig, ska fara till sara tror jag hörs !






/Jennifer Wettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0