01.11

Dagen började med att jag stack ut vid 10, kom hem typ 11. Nu ska jag bara chilla lite, sen välja vad jag ska ha för kläder imon när jag ska till lule med b-rudarna. Ska bara shoppa lite gran, sen ska jag på måndag till älvsbyn till lydia äntligen blir det av. Sen ska jag försöka få med henne hit upp hoppas hon vill då!
Men nu tänkte jag bara slå på någon film och försöka somna lite tidigare än 6 på morgonen, hoppas jag lyckas. Jag sa ju i förra inlägget att jag inte åker till luleå om det blir buss färd hem, och vad tror ni inte det blev jo det blev buss. Så nu sticker jag några timmar från gve skönt ! Men godnatt sov så gott


<3








/Jennifer Wettainen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0