00.15

hem från resan med mina underbara vänner. Roligt fanns inte mycket första gången jag kommer hem från luleå med en påse lite ovanligt! I denna påse fick jag med mig.
3 par trosor från gina
Ett svart linne från gina
En mascara från kicks
En wow mössa från intersport

Har sett dagen jesus & josefine redan, fyfan vad den är bra det är inte klokt ! Men nu ska jag ta och börja fixa mig för sängen imon väntar ett nytt äventyr. Mitt nyår blir antingen i byn med moster, eller bara hemma. Ska i alla fall på morgonen och köpa morötter till asse hans nyårs present, eller just jag mia israelsson har ju fixat 90 kg morötter till stallet så behöver inte köpa något. Men slänger in ett till inlägg innan jag går och sova!

Men sov skönt nu alla.




/Jennifer Wettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0