sober karu kari

Då var då semestern över, har varit i jämtön i en vecka. Sen hämtade pappa o dom upp mig från Luleå, for vidare till pite. På fredag kom mamma bodde med dom på hotell, gick på pdol på lördag med Emma o julia, åkte dit med Elin o angelica. Hemsk rolig semester måste ja säga. Men till helgen blir de Umeå, nu blir de att stycka stöcke, RKD & ÄLVSBYNS div 1 lag ska vinna !! :D
Julia Zedig hittade en c-ponny hon kunde tävla med, då blev de inte bara tre d-ponnyer. Utan Julia med banjo !
Så då blir de att fara till umeå i helg, sen blir de nog byn nästa vecka o vara där i några dar/veckor, saknar Kajsa som FAN !<333333333333333
Idag har jag umgåts med Katti innan hon for tbx till pite, vi har varit på stan. Har köpt ett par skor skorts(stavningen?) en bh på rea på Lindex svin snygg, så typ kostat 199:- fick den för 49:- mena rea?;o
Kommer någon biler sen från Pite, älvsbyn, Asse, vad jag shoppat ;)

Lyssnar lite på gamla låtar nu sober karu kari, som man lyssnade typ för ett år sen !
Men de känns skönt att bara chilla hemma, har hunnit vara på bilbingo i dag vann ingeting men var jätte nära på att vinna 2000:- men de gick ju lite snett de blev 9 o de skulle vara 8. Fy fan vad sur jag blev när de kom 9!
Nu ska jag ta o sova, imon blir de en ny dag, har fan sagt åt mamma att vi ska hämta min nya säng. För jag vill ha den nu. Men hon sa att vi ska de, men vi får ju se. Puss



/Jennifer WettainenY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0