Zedig

Idag har jag umgås lite med julia zedig hon som har världensbästa blogg tkr jag! ;) Vi var på stan o gick en svän o kollade film, sen gick vi till statoil hon åkte hem. Jag följde med systern o natalie o åka raggen i en halv timme typ sen hörde vi en massa annat oxå men de ska jag då inte ta upp! HAHA

Har haft jävligt roligt i dag med massa folk o så vidare :)
Imon blir de en ny dag att ta igen, ska till stallet först en sväng sen blir de att vara med katti tror jag, vet inte vad mer jag ska göra får ju se vad man hittar på för roligt! ;D
Men vi ses puss

Kommer snart in bilder på hur jag klippt mig. Men inte i dag är så jävla trött !


/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0