vad har jag ställt till med?

Gud är sjukt les nu, vad har jag gjort. Varför?

Kunde jag inte bara låta bli. Att älska en person så mkt. O nu vet ja inte vad, hur fan kan jag igentligen. Ville bara ställa allt till rätta igen. Men nu lär de inte bli på ett tag hur fan ska jag göra?

Ja kom hem för en halv timme sen. Ska börja dra mig mot stallet och ta han om mitt hjärta som alltid ställer upp, och vet när man är sårad. Läste just systerns blogg, började grina vet inte riktigt varför, Men jag älskar mest av allt min syster, hon har alltid tid att lyssna o förstår vad de är jag menar, men jag kommer alltid att älska henne vad som än händer! Hon kan ju oxå reta mig för någon kille jag just nu gillar, men de tänker jag inte säga vem hehe.

PUSS!



/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0