Ola svensson ;)

Hejsan på er!
I dag ska jag vara med Katti ;) Vi ska och kolla när ola svensson alltså idol ola kommer hit.
Sen ska dom ju dela ut 71,600 miljoner.....
Alltså dom som har vunnit hade fan tur! :O
Jag hade oxå vel vinna XD
Men nu ska jag börja fixa mig sen drar jag och hämtar upp katti sen far vi till min mum ;)
Fast morsan är inte hemma hon är i byn ;/
Jag som vel följa och träffa Kajsa:(
Men nu blr det inte och jag kan inte åka dittt fören lovet :'(
Vet ni hur mkt jag vill ditt!!!!!! :S:S:S:S
Jaja men nu ska jag packa :) .........
Hejdå på er!

Kommentarer
Postat av: kajjsa

jaa, kom till byyn nu jennifer!! <3

2009-10-11 @ 12:14:33
URL: http://asyoudie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0