2009-12-20


Snart är de jul och jag väntar ju så klart som fan har inte köpt klart julklapparna ännu har kvar felicia,kajsa,,katti ,mamma,syster ;) och fixa jonnis och maggis present, jag saknar mitt älsk!<333333333333
i dga vaknade jag klockan typ 1 så drog jag till mammas jobb, sen stallet skrittade gulan gud vad kul de var han hade värsta sköna skritten XD
I mon blire väl stallet igen, och kolla johannas skolavslutning ;) Sen på tisdag får jag själv julov jippi !!!!!:P
Men nu orkar man inte blogg nå mer ska nig kolla busungarna och sen så sova gud vad skönt med att sova,man börja ju ändå 10 i mon så:) kanske går till skolan eller åker med farfar men jag ska på morgonen till älsk!
Men pöss pöss / Jennifer


Kommentarer
Postat av: din katti<3 ^^

Älskar deeej gumman, saknar oxåå dejjjjj! ;**<333

2009-12-27 @ 00:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0